6.05.2007

αστέρι



Θα παντρευτώ, του αστεριού που κοίταζες, τη λάμψη

οι προσευχές σου προίκα μου να γίνουν.

Σαν το κοιτάς να ντρέπεται

και να φοβάται μη ζηλέψω

σαν το κοιτάς να ντρέπομαι

που σου 'κλεψα τις σκέψεις.

Θα γυμνωθώ, στου αστεριού που έκλεγες, το φως

το σώμα μου γαλάζιο να το βάψει.

Σαν το κοιτώ να καίγομαι

που δάκρυά σου, ρούχα μου θα έχω

σαν το κοιτάς να καίγεται

που όλα αυτά κρυφά για μένα κάνει.

Θα κοιμηθώ, στου αστεριού που γέλαγες, τη σκέπη

νανούρισμα το γέλιο σου να έχω.

Σαν του μιλάς,

κουβέρτα με τα λόγια σου να πλέκει

σαν σου μιλά,

τα όνειρα παρέα να σου κάνουν.

εικόνα: φλωρεντινή πανσέληνος κι αστέρια, Απρίλης 2003

2 σχόλια:

Y.K.M.T. είπε...

omorfa...polu omorfa...
-to minima sou to kratw...-

modulor είπε...

και δεν απάντησες...
ευχαριστώ.
για πολλά
L